SEO optimalizace
Cílem optimalizace je maximální zpřístupnění webových stránek pro internetové vyhledávače a jejich optimalizace pro co nejvyšší umístění v přirozených výsledcích vyhledávání nedotovaných reklamou.
Vyhledávače se snaží svým uživatelům nabídnout odkazy na stránky co nejkvalitnější. Proto správná optimalizace vede nejen k vylepšení pozic, ale ve svém důsledku i k přehlednosti a srozumitelnosti stránek samotných.
ÚPRAVY PŘÍMO NA STRÁNKÁCH (ON THE PAGE FAKTORY)
- otestování stupně optimalizace vašich webových stránek.
- analýza konkurence - analýza konkurenčních webových stránek, které nabízejí stejný druh produktů a služeb jako vy. Vaše stránka bude lepší než konkurenční.
- návrh klíčových slov a frází - v tomto kroku společně vybereme nejdůležitější klíčová slova a fráze, pro které budeme stránku optimalizovat. Najdeme nejen primární fráze, ale i slova komplementární či substituční, která jsou relativně dost hledaná, ale nejsou příliš konkurenční. Některá slova navrhnete vy, některá my a další navrhnou naše analytické nástroje (AdWords, Wordtracker, Overture, Teoma...). Vhodné je mít také log soubor, abychom věděli, na co přicházejí návštěvníci již nyní.
- vyladění obsahu stránky - tento krok neznamená, že úplně nahradíme vaše stávající texty našimi. Některé texty je však třeba upravit, vzhledem k hustotě optimalizovaných frází a zajistit jejich správné rozložení apod.
- vyladění HTML kódu - některé stránky nemusely být před optimalizací vůbec přístupné pro vyhledávače, v tomto kroku odstraníme všechny bariéry a zoptimalizujeme kód pro optimální přístup vyhledávacích robotů. vpřepracování základních soborů - vaše HTML soubory, obrázky a skripty budou pravděpodobně vyžadovat důkladnou optimalizaci nebo i přejmenování a tím celou restrukturalizaci odkazů na stránkách. O toto všechno se postaráme.
- seo testování a analýza - po naší interní optimalizaci, vaší stránku podrobíme různým specializovaným testům a analýzám, na základě kterých optimalizaci ještě více vylepšíme.
ÚPRAVY MIMO STRÁNKY (OFF THE PAGE FAKTORY)
U velmi konkurenčních frází jsou mimostránkové faktory často rozhodující pro úspěch ve vyhledávačích.
- vložení stránky do vyhledávačů - pokud máte na stránku již dostatek odkazů, neměl by být problém, aby je mnohé vyhledávače jejich pomocí našly. Některé vyhledávače však vyžadují ruční vložení stránky, jinak k vám jejich robot nikdy nezavítá. O tyto případy sa postaráme. Případně provedeme jednorázovou registraci do katalogů a vyhledávačů, u kterých to má smysl a je to efektivní.
- průběžné získávání kvalitních odkazů - během této začínáme budovat zpětné odkazy. To obvykle trvá i několik měsíců. Jedná se především o pravidelné měsíční získávání odkazů vedoucích na vaše stránky, které umožní, aby vaše stránky nestagnovaly a držely krok s konkurencí. U velmi konkurenčních frází je toto nezbytností.